Como agua para chocolate / Like Water for Chocolate (Spanish Edition)
List Price:
$18.95
- Availability: Confirm prior to ordering
- Branding: minimum 50 pieces (add’l costs below)
- Check Freight Rates (branded products only)
Branding Options (v), Availability & Lead Times
- 1-Color Imprint: $2.00 ea.
- Promo-Page Insert: $2.50 ea. (full-color printed, single-sided page)
- Belly-Band Wrap: $2.50 ea. (full-color printed)
- Set-Up Charge: $45 per decoration
- Availability: Product availability changes daily, so please confirm your quantity is available prior to placing an order.
- Branded Products: allow 10 business days from proof approval for production. Branding options may be limited or unavailable based on product design or cover artwork.
- Unbranded Products: allow 3-5 business days for shipping. All Unbranded items receive FREE ground shipping in the US. Inquire for international shipping.
- RETURNS/CANCELLATIONS: All orders, branded or unbranded, are NON-CANCELLABLE and NON-RETURNABLE once a purchase order has been received.
Product Details
Author:
Laura Esquivel
Format:
Paperback
Pages:
264
Publisher:
PRH Grupo Editorial (January 25, 2001)
Language:
Spanish
ISBN-13:
9780385721233
ISBN-10:
0385721234
Weight:
6.8oz
Dimensions:
5.2" x 7.95" x 0.57"
Case Pack:
26
File:
RandomHouse-PRH_Book_Company_PRH_PRT_Onix_delta_active_D20260425T231405_156015548-20260425.xml
Folder:
RandomHouse
List Price:
$18.95
As low as:
$14.59
Publisher Identifier:
P-RH
Discount Code:
A
QuickShip:
Yes
Audience:
General/trade
Country of Origin:
Colombia
Pub Discount:
65
Imprint:
Vintage Espanol
Overview
Terrenal, mágico y absolutamente encantador, este relato de la vida familiar en el México finisecular se convirtió, con la mezcla acertada de romance doloroso e ingenio agridulce, en un fenómeno de best-seller. La clásica historia de amor se sitúa en el rancho De la Garza, mientras la dueña tiránica Mamá Elena corta cebolla en la mesa de cocina durante sus últimos días de embarazo. Aún dentro del útero de su madre, la futura hija llora tan violentamente que causa un parto prematuro y la pequeña Tita nace entre las especies para preparar sopa de fideos. Este temprano encuentro con la comida pronto se convierte en una forma de vida. Tita se convierte en una chef maestra y, a lo largo de la historia, comparte puntos especiales de sus recetas favoritas con los lectores.
La edición en español del best-seller Como agua para chocolate es, con toda razón, un notable éxito. Ahora, en esta edición en pasta blanda, miles de nuevos lectores podrán participar en el suntuoso, romántico y divertido relato de Tita, la extraordinaria cocinera que siempre pone algo extra especial en su salsa.
La edición en español del best-seller Como agua para chocolate es, con toda razón, un notable éxito. Ahora, en esta edición en pasta blanda, miles de nuevos lectores podrán participar en el suntuoso, romántico y divertido relato de Tita, la extraordinaria cocinera que siempre pone algo extra especial en su salsa.








